2018年4月14日土曜日

Lesson Report Primary April 13th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's April 14, 2018.  
Today is Saturday.  
Do you have school today?

Picture Dictionary Unit 17(3) の単語を確認し、練習しました。
BINGO対決をしました。
KISO EIGO   Lesson 8, 9を学習しました。
グループに分かれ、ロールプレイングをしました。
P48では文を作り発表しました。
P49では名詞の複数を練習しました。
Book + s = books   box + s = boxes xの後はesが付きます!
忘れないでください!
また、Lesson 9に出てきた時間のフレーズを覚え、文作りもしました。
Night Zoo Keeper mission3をクリアしました。
Edmodoで先生にメッセージを書きました。

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 18 
Listen to the CD, repeat, sing the chant, play BINGO

Kiso Eigo April Issue  Lesson 8, 9  
Role-play and make sentences

Night zookeeper  Do mission 3

Edmodo   Write teacher a message. 

See you on Friday! 

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿