2018年4月7日土曜日

Lesson Report Primary April 6th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's April 7, 2018.  
Today is Saturday.  
What are you doing this weekend?

Picture Dictionary Unit 17(1) Farm Animalsを学習しました。
単語を確認し、練習しました。
新しい単語をノートに書きました。
Sheepの子供はlamb。でもbは発音しません!
忘れないように。
KISO EIGO   Lesson 3,4を学習しました。
グループに分かれ、ロールプレイングをしました。
P28 ではMy name is ....の文を作り発表しました。 
P32ではI like….の文作りをしました。
Night Zoo Keeper mission1をクリアしました。
Edmodoで先生にメッセージを書きました。

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 17  
Write new words in the notebook

Kiso Eigo April Issue  
Lesson 3, 4  
Role-play and make sentences

Night Zookeeper  
Do mission 1

Edmodo   
Write teacher a message. 


See you next week.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿